torsdag 8 december 2011

everything or nothing

Torsdag morgon en tår är redan fallen, har sätt på "jag saknar dig" Den var mycket mer sorglig denna gång jag såg den än första gången när jag var på bio. Nu grät jag.
Men i alla fall, ska gå mot bussen om cirkus en 20 min.
Så äter frukost nu.
Har enbart två lektioner idag och ändå så slutar jag kl 3...aja men sånt är livet.
Jag ser att snön faller ner från himlen och det fick ett leende på mina läppar att komma fram.
Så det sitter en Överlycklig tjej här nu.
Nu syns inga grässtrån på marken mer. Barnen åker madrass i backen vid skolan och jag minns när det var jag.
Hunden står och vill ha min frukost alltså som en helt vanlig dag, men jag vet att detta inte är någon vanlig dag.
En gnistra är fallen och det finns inga ord som kan beskriva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar