tisdag 13 december 2011

finn lyckan in i de mörkaste hörnet

Ibland gillar jag verkligen inte att ha hål, när man bara har en massa dötid att fördriva. De är inte kul, har ingenting för läget som jag kan plugga, eller ja nog har jag, men tänkte ta och göra det hemma, imorgon.
Tänk vad bra det hade varit om vi inte hade haft det där hålet efter språket, då hade man kunnat sluta klockan 3 istället för 4 och vem klagar på det.
Men tyvärr så har vi ett hål där på se sådär 50 min som brukar bli en timme om inte mer.
Okej jag ska inte klaga, men jobbigt är det. En bra sak är att jag och Sofia är klar med svenskan, så nu väntar bara en redovisning. Härligt! Ett steg närmare jullov.

Utanför öser regnet ner och snön smälter lite för varje minut som går, inget kan man göra åt det. Man tittar ut genom fönstret och bara studerar hur den underbara snön försvinner. Tråkigt värre må jag säga, jag vart så lycklig när den föll ner på marken och stanna kvar, jag hoppas verkligen att lite förblir kvar, så vi kan få en riktigt vinter.
 en avslutnings bild på mig och soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar