torsdag 22 december 2011

he could be the one

Sanningen är alltid den bästa, men också den tuffaste att säga. Det kanske är det bästa då, men i längden till framtiden är det alltid det bästa att tala sanning och man lär sig av sina misstag med det.
Många misstag många lärdomar, vissa går att räta till och andra går inte, vissa lämnar kvar djupa spår av sig, men förr eller senare kan saker bli bra, det tar bara lite längre tid för en del. 

Har fått upp julgranen och julkänslan kommer krypande, bara det inte regnar i morgon då är allt förstört. 
Imorgon blir även en toppen dag!! Ska vara med Jojjan, ska bli jätte kul! Vi ska först på stan och hon ska inhandla dom sista julklapparna, ääh ni får veta mer imorgon, för nu ska jag ta och sova med ett leende på mina läppar. 
Ett leende kryper sig fram i mig.
Du är här tillsammans med mig.
Julen är här och du är vid min sida.
Sanningen ska fram, jag älskar dig. 
För den kommer alltid fram förr eller senare.
Det är bättre och säga det nu en missa sin chans. 
Det kan vara försent nästa gång.
Jag ser dig, jag kan inte ta blicken från dig.
Du är min och ingen annan.
Men att ta ett första steg är alltid det svåraste.
I mina drömmar jag kan se oss tillsammans
Men i verkligheten är det mycket svårare.
Ditt leende jag ser och allt står still.
Nu är julen här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar