onsdag 7 december 2011

i evighetens namn finner jag dig stå där och le mot mig

Godmorgon gott folk!
Tänkte att jag kunde kika in här medan jag väntar på att få röra mig mot bussen. Så ja vad hände igår jo,
det vart som sagt att först gå på blågåsen med gänget Lina, Izza, Hanna, Ida, Adde och Linda, jopp sen fortsatte vi vidare och tillslut var det bara jag kvar, som inväntade mamma, för att sedan gå på waldorf och äta.
Sen vart det att möta upp Helena och gå och se på Julkonsert i Kh, där syrrans kör skulle vara med och uppträda någon låt. Kanske inte var det bästa man har sätt men det var ändå bar (hehe var krister sjögren och Pernilla Valgren) som då uppträdde. Men vad gör man inte för sin syrran och god mat? Eller i alla fall den goda maten...
Haha skämt och sido.

Men nu är det onsdag och idag inväntar en massa saker, men först av allt att gå till bussen som jag ska göra på några få min, så jag passar på att avsluta inlägget här.



Dagens.

Uppe i skyn, högt uppe du står och väntar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar