lördag 3 december 2011

I verkligheten jag grät och i drömmarna jag gråter

Godmorgon.
Har inte så mycket att göra just nu, blir eventuellt att fara in mot stan och storheden som sagt, men jag måste också plugga, ska faktiskt ändå snart börja och plugga lite gloser sen eventuellt om jag hinner lite kemi, men den tror jag inte är så mycket att plugga ändå, för om man förstår det man gör så borde man klara provet.
Men som sagt jag har fått höra att just detta prov är det svåraste, så det gäller att plugga ändå.

Ska även på kalas till min kusin idag....så ja vad ska man säga delar av dagen kommer att tas upp av det.
jag vet inte varför, men jag är inte alls så sugen på att åka dit, men tanke på allt plugg som väntar på mig...

Jag vet inte vad som har hänt.
Allt snurrar, runt runt.
I mitt huvud, tankar allt.
Du dök upp inom mig,
Allt vart till rätta.
Mina tankar vart klara igen.
Nu förstår jag allt som jag inte förstod då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar