fredag 16 december 2011

jag vet att du är där och jag är här, men i drömmarna är vi tillsammans

Vilken otroligt rolig fredagkväll...*host* *host*. Jag är trött, ja. Ska ta och skriva lite engelska. Ja det är fredag och Elina ska göra läxa, något är fel, helt rätt. Nä men orkar inte ha den släpande efter mig längre. Så det blir nog att göra den, sen ska jag ta och läsa lite, fick låna en bok av Malin, som jag hade tänkt ta och läsa.
Lyssnar på julmusik, ligger i min säng och ska göra läxa, det är verkligen inte alls som det ska.
Måste städa, för nu är det verkligen stökigt i mitt lilla rum och det är inte ofta jag säger det. Så då är det verkligen stökigt. Vad ska jag säga vad ska jag tro, allt är lika förvirrande nu som då.


Jag tänker på dig nu, som då, som alltid. 
Jag tänder ljus för dig.
Jag vet att du sprider en glädje till mig, som ingen annan.
Du, enbart du. 
Vad skulle jag göra, vad skulle jag tro utan dig. ¨
Utan dig är jag luft.
Tom genomskinlig luft. 
Du lagar mig och jag blir mer än bara luft.
Med dig är jag lycklig med dig vill jag leva.
Med dig är jag hel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar