tisdag 13 december 2011

jag vet att somliga kommer och somliga går, men att dom äkta består

Godmorgon på er alla idag är det den stora äran att få säga att det är Lucia och även endast 11 nätter kvar till jul. Tänke även tillägga att det är två flickors födelsedag idag, Hanna, som fyller 16 år och Anna som fyller 18 Graattiiis till er!
Okej, jag vet inte vad som är felet jag stiger upp halv 7 och ja jag är klar före 7, vad ska jag göra åt den saken? Måste ju medge att jag kan nog gå upp senare, men det är jobbig att göra det...eller jag ibland i alla fall. Suck! Fast det är ju alltid skönt att kunna ta det lugnt på morgonen.

Lucia är en dag, för alla med ljus i håret och sång, nä men det är en gammal tradition från...bla bla bla bla..
Okej Lucia är en bra dag för då får man lussebullar och sånt gott, har man även tur så får man se på ett vackert Luciatåg och det är aldrig fel, för man missar ju lektioner...hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar