torsdag 8 december 2011

Nu är Julen här och leende finner man på läpparna

Okej, ska snart plugga så har gjort i ordning lite med tända ljus och julmusik så är stämningen på topp för att börja plugga, helt underbart, skulle bara ha något gått att smaska på som hade varit pricken över i:et, men det går lätt att ordna.

Skolan är slut för dagen, hemkommen från bussen, myst i snön, det har ju snöat nästan hela dagen, så en massa snö har landat på marken, kan till och med innebära att vi måste skotta utan och det är ju inte helt fel de heller.Jag är överlycklig över snön! Det går inte att beskriva hur mycket jag har längtat.
Men nu är den här och det ser också ut som att den har tänkt stanna kvar på marken och det klagar jag inte alls på. Men nu ser det ut som om jag måste plugga lite, fick veta lite smått av Danne som jag träffa på bussen vad som kom på provet, så ska ta och kolla igenom det, genom att göra någon uppgift här och där.
Kommer nog dyka upp ett och annat här senare ikväll. Men nu väntar kemiboken på mig.
 Hade lite tråkigt bara :)






Visst ser det mysigt ut? Snöig hund= det snöar :) tända ljus och mörker runt om kring, underbart! Älskar att ha tända ljus på vintern. Så enormt mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar