måndag 12 december 2011

om himlen och jorden var ett vore du min

Ligger i sängen ska snart släcka för att sova, men först tänkte jag kika in här.
Har dock inte pluggat nå idag, hade verkligen ingen ork för det, men måste ta tag i det, imorgon eller onsdag.
Jaah suck! Säger jag bara. Finns det mer att säga, nä tror inte det.
Ogillar verkligen grammatik och speciellt på engelska, förstår inte bara varför vi ska ha det, tycker att det är nästan helt onödigt.
Ja okej nu ska jag sluta klaga, men vad gör man inte. Imorgon är det Lucia och exakt en vecka kvar till jag får jullov hur underbart är inte det? Fantastiskt, må jag säga.
Har suttit vid datorn sen jag duschat, tittat på julkalendern och så gjort allt som är mycket roligare än att just plugga. Snart är allt över och då kan jag verkligen andas ut. Längtar nästan till onsdag så jag bara får bort gjort np i matta. Ska blir så enormt skönt när det är över.

 tänkte bjuda på en gammal bild på mig, när jag har rakt hår, som jag enbart har när jag har varit hos frissan, som jag även denna gång har.
Sen ett hår av lockar.

Du är där. 
Du finns där.
Du går där.
I mig du lever.
I mig du skrattar
I mig du ler.
I mig du finns
Jag är hel med dig,
Utan dig blir jag bara halv.
Något går sönder i mig samtidigt som du försvinner.
Den ändå som kan laga mig är du, bara du.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar