onsdag 7 december 2011

om jag ändå kunde se vad du skrev

Javet, det är sent en onsdagskväll, känner paniken av att jag inte har pluggat något, men vad ska jag göra? tur att jag har morgondagen på mig att plugga, mer kan  jag ju inte säga, får pusta ut för det.
Ska ta och se på en film nu innan jag somnar om jag orkar, var riktigt trevligt på ledarskolan, träffa mina fina vänner, och prata och hade det kul osv. Mot slutet fick vi julfika och julmust + godis, klagar inte på det.

Mina ögonbryn är jättemörka, hoppas att överskotts färgen försvinner till imorgon. Annars blir det inge kul.
Aah men nu ska jag sluta babbla på här och ta och se lite film i stället.



Utan dig, hade jag varit luft.
Du är allt, om du försvinner blir jag halv igen.
Jag kan bara lagas om du kommer tillbaka.
Med dig är jag hel.
Min själ är hel och kan inte överleva utan dig.
Du är fantastisk och jag älskar dig så.
Ditt leende, ditt skratt, dina ögon, allt
Hela du är fantastiskt.
Jag hade aldrig klarat mig utan dig.
Första gången du tog min hand, mitt hjärta börja slå som på nytt.
Min själ var inte längre brusten när jag fick höra dig säga tre ord till mig.
"Jag älskar dig"
Inte ett ord fick jag fram, men mina känslor jag visa med ett leende mot dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar