måndag 5 december 2011

pilen som träffa rakt in i mitt hjärta

Underbart är ordet! Vitt på marken, snön som faller, vad mer kan man vilja ha? Det finns inge bättre må jag då säga. SNÖ det går inte att föstå, nu hoppas jag på det bästa att den stannar kvar på marken hela vintern, jag älskar verkligen snön! Är så glad att jag bara kan lägga mig ner på marken rakt ner i snön och bara njuta, okej ska nog vara tyst på den punkten för det har jag redan gjort. Så fantastiskt alltså!

Annars idag har det inte hänt så mycket eller joo, förresten de har det juh! Vi hade ju sovmorgon idag, så jag passade som sagt på att fara till stadsöskolan och hälsa på, samt lämna lite enkäter till Julia som hon delade ut till två 8:or en 9:a och en 7:a, Ena åttan var min grupps och resten var några av mina klasskompisar.
Jag kom dit gå morgon till 8 gav dom till Julia och sen kom hon tillbaka efter att ha haft mentorstid och så var alla i fyllda, så otroligt glad jag blev och tack för hjälpen! Fick även träffa en massa andra trevliga lärare där.
Väldigt trevligt måste jag medge.
Följde även med Julia till Hk, där jag prata med henne samtidigt som jag då fördrev tid med att vänta in 9 bussen som vi skulle ta. Det är alltid lika roligt att ses! Annat går ju inte att säga, hon var/är verkligen den bästa mentorn/läraren jag någonsin haft. Och det är så kul att träffas då och då.
Saknar verkligen henne.

Ja tänkte faktiskt bjuda på lite bilder från naturen, eller jag snön..



Vet ni vad det är som är som ett vitt täcke på marken? Jo om jag minns rätt kallas det snö!
you allways smile. 
Man kan inte annat än att bli glad och bli tillsammans med dig.
Ingen annan kan få mig att skratta och le som du.
Hålla din hand, gå sida vid sida med dig. 
Skratta och le, inget annat är möjligt tillsammans med dig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar