tisdag 20 december 2011

se dig omkring och var nöjd med det du har

Nu är jag ny klippt inför julen! Och jullov har jag haft i någon timme nu, ganska skönt enligt mig, veckar klockan åkte av, i morse. Imorgon kan jag ta och sova ut, njuta, helt ärligt har denna skoldag varit onödig, hade  näst in till stannat hemma om det inte vore för att jag eventuellt skulle få bli av med min och Soffans redovisning i svenskan, och den vart bort gjort, sköönt! Och ett jätte bra betyg fick vi också, är super nöjd.
Första redovisningen i helklass av checkat. Om jag ska vara helt ärlig så var det den bästa jag har gjort genom mina skolår. För på stadsön har dom varit usla.

Ska gå på stan nu, efter jag har ätit upp min lunch och invänta syrran, som slutar snart, eller ja okej typ kring 3 men ändå.
Har extremt lockig hår nu, men nöjd vart jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar