måndag 5 december 2011

snön faller som frusna tårar

Jag vet ja är på fel ställe.
Har lite funderingar sådär.

Det kan ju vara svårt att säga till någon att man älskar den personen, för vissa är det lätt och för andra svårt.
Det är ganska klurigt det där, men det är hur underbart som helst att få höra dom tre orden "jag älskar dig" det är nog de ord som alla vill höra förr eller senare. Men det kan vara svårt att uttrycka dom orden, verkligen visa det och säga dom högt, men för personen som hör det kan de betyda allt. Det är en väldigt bra fundering egentligen, eller jah, det kan juh vara både lätt och svårt som sagt, men inners inne är det nog ändå inte så lätt eller? Jag vet inte riktigt där, jag skulle nog tycka att det är så där mitt emellan, fast det beror som ändå på, men det skulle vara underbar att få höra dom orden, speciellt från den man älskar.

Det var bara en tanke som slog mig och visserligen avbröt mitt tappra försökt till att plugga in ännu mera ord.
Eftersom jag inte hitta en bild på Julia till förra inlägget och jag hitta det nu, så tänkte jag vara snäll och bjuda på det.
Okej, nu är det slut för idag, nu blir det sista plugg sen ska jag blunda och sova haha, hoppas allt går bra imorgon, men jag ska inte hoppas för mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar