torsdag 15 december 2011

Som om du fanns där

Usch och fy för engelska prov imorgon!!!!!!!!!!!!!Blääääääääääääää. Får inte in något i min tröga skalle just nu, tror att den har tagit jullov. Ska dyka ner i den snart igen, fast först ska jag ta något i magen. Imorgon gör jag bort muntliga nationella i matten, känner nästa taggen komma krypande (jag är seriös) kan ni förstå, jaah sen är hela matte 1C borta och då blickar vi mot nästa kurs som blir 2C! Okej inte för att jag är något stort fän av matematik, men ändå, skönt ska det bli. Det måste vara nå fel på mig, är det verkligen jag som säger detta? Joo..tyvärr är det ju de. Nä men våran matte lärare sa att man fick E om man bara kom dit. (nästan i all fall).

Men nu försvinner jag i någon timme, kan dyka upp här igen om jag då överlever allt pluggande..okej engelska plugget. Och så ska jag få lite i mig.
Tänd ett ljus här och nu, lys upp fåran jord.
Som dina ögon lyser upp dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar