tisdag 27 december 2011

stunder i livet man bara vill spola förbi

jag vet att jag kanske inte behöver uppdatera, men har inge bättre för mig, det vart faktiskt ändrade planer idag, vi for mot stan men behövde vända när vi insåg att vi inte skulle hitta någon parkering, så istället styrde bilen mot storheden och därifrån kom jag hem med ett Ipod fodral, hörlurar och ett par "joggingbyxor".
Så lite fattigare vart jag, men men någon gång får man offra sig. Så imorgon blir det att vakna tidig, eller ja normal tid för mig, (har faktiskt lyckats sova till kvart över 8 som längst, imponerande) för vi ska då göra ett nytt försök med att fara in till stan och köpa jeans och byta min ring till en större storlek plus lite annan shopping.
Nu ska jag ta och sova, så vi hörs.
måste säga men den har bilden har sitt charm. Det kommer bilder på mina julklappar som jag fått, men måste få min kamera först, ska nog hämta den innan nyår, för då vill jag verkligen ha den.

Minne vi alla skapar,
Historier vi berättar, vi hittar på och ljuger så dom låter bättre.
Men i slutändan kommer det inte att funka, för sanningen kommer alltid fram.
Förr eller senare, förr eller senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar