torsdag 15 december 2011

Tänk om du bara kunde förstå

Jag vet jag vet, helt fel ställa att vara inne på, men vad ska jag gör, får förtusan inte in nå mer engelska=inget, eller ja lite kan jag i alla fall. Undrar verkligen hur detta ska sluta imorgon, kan nog gissa men ändå. 
Tänk vad härligt det skulle vara om man hade lätt att lära sig in saker, utan att behöva plugga så särskilt mycket. Vad skönt det hade varit. Men så är det inte, får istället plugga på som en galning, eller nästan i alla fall.
Fast kan inte påstå att vi har haft så enormt mycket här på natur, det första halvåret, men det blir nog mer. 
Tror jag ska ta och sova nu, så jag är pigg imorgon, det blir ju ingen lätt fredag precis. 
close your eyes, fell a tear and dream beautiful dreams.

Gråtande faller jag i sömn, men en tanke på dig.
Jag vet att det är sant.
På morgonen jag vaknar igen och kan inte tro att det är sant.
Men när jag ser dig, så vet jag att jag inte drömmer mer.
Det är sant, jag förblir med dig i mina drömmar och i verkligheten.
Till ditt sista andetag jag hör. 
Jag såg dig komma jag såg dig gå.
Men tillbaka kom du, med ett leende och utsträckta armar.
Tårarna föll av lycka och jag visste nu att du var min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar