fredag 23 december 2011

together

Vilken toppen dag jag har haft idag! Har varit med Jojjan hela dagen lång, först for vi till stan och inhandla det allra sista julklapparna till imorgon. Efter det for vi mot sunderbyn, där vi då hitta klurade ut lite rim till julklappar, svårt men väldigt roligt! Även gjort julkort. Ja och vi jorde världens lunch också, hemmagjorda köttbullar och klyftpotatis, inte helt fel de. Sen efter middagen och före har jag slagit in en massa julklappar och det är först nu jag har kunnat sätta mig vid datorn.
Men har verkligen haft en toppen dag idag! dan före doppardagen.
Tänkte slänga upp lite bilder nu, sen blir det duschen och sista jag gör innan jag går och sover är att bara njuta.






Där fick ni lite bilder från min dag!
Se dig om, innan du går.
Jag står kvar på samma fläkt där du lämna mig.
Där står jag tills du kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar