torsdag 15 december 2011

Tystnadens ord

Det var riktigt skönt med sovmorgon idag, sov ändå till 10 över 7, och lyckades vakna före mitt alarm.
Jopp så ligger det till, aja, det gör inget för min del, ska snart gå till bussen. Fast först tänkte jag kika in här.
Haha. Torsdagar är ändå en bra dag, vi har det ganska lugnt, den enda lektionen som är jobbig är väl ändå fysiken. Resten är bara lite halvt jobbiga...Kan ni tänka er jag går bara 4 skoldagar till (med idag) inte helt fel de. Ja nästa vecka vet jag inte riktigt om den räknas, för då har vi det lugnt måndag och tisdag, speciellt tisdag vi har nästan inga lektioner den dagen och det är väldigt skönt må jag säga.
Okej, ska sluta babbla nu och göra det sista klart innan jag beger mig mot bussen.
sådär ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar