lördag 17 december 2011

vänskap är lyckan genom livet

Nu kan jag stryka engelskan från min att göra list. För den är inlämnad och klar! Skönt att inte ha den släpande kvar nå mer. Nu är det endast svenska redovisning kvar som återstår. Ja samhälls också, fast den är ju till efter jul, så det är lugnt. Så kan i stort sätt säga att jag är helt läxfri. Måste bara läsa igenom svenskan någon enstaka gång imorgon. Ja städat skulle jag ju också ha gjort, men det får bli morgondagens huvud punkt.

Efter middagen, ska jag ta det lugnt och ta en sväng in i duschen! Kanske se en film eller nå, med syster yster. Vem vet? Det blir framtidens gåta, som innebär några timmar.
Har fått nya adapter kablar till mina hörlurar av Malin, dom smälter mer in än dom tidigare jag hade i lila. Tack! 

Kör på två flätor idag, för ovanlighetens skull och så.
Jag ser dig här och nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar