måndag 19 december 2011

when

Måndag kväll, ska snart ta och sova, men tänkte vara snäll och kika in här först. Imorgon blir min sista dag i skolan, för jullov, hur hemskt är inte det? inte alls *haha* vet ej när jag sluter eller hur min dag kommer att se ut förutom då att jag har kemi och att jag ska klippa mig, resten blir en stor fin överraskning. Allvarligt allt hänger på hur tur eller otur vi har, beror på hur man ser på saken, men antingen har jag en eller två lektioner och om oturen finns där och vi kommer ha två lektioner, kommer det även innebära att vi måste se film, då får vi inte gå hem tidigare. Så vi kan ju hoppas på det bästa. Att våran mentor är sjuk imorgon också. Vad elak jag känner mig. Fast det hade ju också varit skönt att få bort gjort redovisningen, aj.

Slutade ju tidigt idag, så jag och Jojjan tog oss en fika, för att få upp våra krafter till att inhandla julklappar, en tufft jobb, nä eller jo, att komma på vad man ska ge.



 
där fick ni några härliga bilder från dagens fika tur med jojjan! Chokladbollar och vatten, med sugrör. 
Super, enligt mig. 
Jag vet att du står där.
I väntan på mig. 
Jag kommer. 
Men jag finner dig aldrig.
Snart jag ser dig, måste bara hitta dig först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar