fredag 13 januari 2012

att aldrig förstå, är som att aldrig veta

Att stöta på en massa problem är jag expert på ibland, men i alla fall, fredag den trettonde. En faktiskt ganska bra dag enligt mig, men vem vet, det kanske inte alls är det. Fick till bak engelska provet i dag och var inte alls ett överraskande resultat, jag gissade faktiskt helt rätt i vad jag skulle få. Vi håller nu på att göra lite gamla nationella och det går väl se sådär, idag har vi haft läsförståelse...Men nu är det helg! Och fick en väldigt bra början på den med många härliga skratt med Sofia och även Johanna tills hon försvann *poff* Haha nä skoja.
Imorgon ska jag nog ta mig igenom några fysik och kemi tal, lite spanska och sen är jag nöjd.
Men nu ska jag bege mig neråt för att äta lite gott.

adjö! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar