måndag 9 januari 2012

Att finna lyckan är inte alltid det lättaste

Ja det har inte alls gått nå vidare bra att plugga för min del idag, jag måste verkligen bli bättre på att ta i tu med det på en gång inte skjuta upp det hela tiden...så inga läxor är gjorda som tur är har jag nån dag på mig in på veckan att bli klar. Det löser nog sig, det är ju ändå inte så mycket, fast det kan bli eftersom att skolan börjar imorgon, så då kan högen öka som just nu ligger med två saker och väntar på mig.
Jah, juste skolan börjar ju imorgon, det slår mig nu, har förträngt det ut skallen för tillfället, men inte nu längre.
Jo, jullovet har ju varit riktigt bra ändå, lite för fort har det allt gått ändå...men det finns inget man kan göra åt den saken, vet ju ändå att det inte alls är många veckor kvar så är det ju faktiskt sportlov, fast man inte kan tro det.

Blir att gå och duscha efter jag ätit, sätta igång mitt alarm och sen blir det även en tidig kväll för mig, eftersom att skolan tar sin början igen imorgon.

Foto: Malin. 
En härlig bild från en fantastisk dag i måttsund. 
Jo, det var allt från mig och nu ska jag ta i and med annat vi ses! 

"Att sitta och tänka, att sitta och le."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar