torsdag 12 januari 2012

Att se dig le, gör hela min dag

Veckan har verkligen gått fort, imorgon är det fredag och dagen består av endast 3 lektioner, sovmorgon, de ska blir skönt.Dagen har flutit på som vanligt, var en enorm lättnad att få bli av med spanska redovisningen som vi hade i grupp, där hon spela in vad vi sa. Gick väl se sådär, kunde det någorlunda bra i alla fall, men var väldigt nervös inför det. Vet inte om jag orkar plugga nå idag, eller om det bara blir att ta det lugnt här på kvällen, eller jo, jag måste ju träna inför redovisningen som vi ska ha imorgon, för den stannade ju våran grupp och skrev klart. Så nu, när då Johanna har skickat texten blir det att öva in det jag ska säga.
Tills dess blir det att ta det lugnt i alla fall.
Att finna ljuset, att finna lyckan. 
Du kan finna den bortom allt och inget. 
Bortom sorgen och bortom hatet.
Baki det du kan finna lyckan och glädjen. 
Där ljuset strålar tar slut där hittar du svaret. 
En glädje du sprider, jag finner lyckan i den. 
Ta bort det mörka och tänd ett ljus.
I ljusets slut, det är där du finner allt det goda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar