söndag 29 januari 2012

I hoppet om att du en dag ska finna mig

Ännu en fin helg lider mot sitt slut och en ny skolvecka ska till att ta sin början. Jag har inte mycket att säga, men det jag har det tar jag chansen att skriva nu, för har inte gjort så mycket annat en att plugga idag, är klar med kapitel 8 i kemin och har även hunnit skriva en sammanfattning om kapitlet, ja tänka börja med nästa, men insåg att jag borde ta en paus, så då gjorde jag den, sen vart det att göra matte och har endast två uppgifter kvar, som får vila på mina händer tills imorgon. Ja sen vart det middag och nu har jag inte alls någon lust att fortsätt med kemin, så får väl ta an den imorgon istället...
Jag börjar verkligen få slut på ord, men det kommer, jag lovar, det hände så mycket just, nu samtidigt som det inte händer så speciellt mycket, om ni förstår, inget som kanske går att skriva här. Men skriver för det mesta om vad jag känner och gjort som ni märker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar