onsdag 11 januari 2012

Jag vet att jag borde gå, men ändå så står jag kvar

Ska egentligen inte sitta här om jag var klok nog att inte göra det skulle jag plugga spanska och även kemi, men tydligen är jag inte nog smart för att kunna förstå det, illa må jag säga. Skoldagen har varit, som alla andra, inget speciellt händer, men jag har ändå lika trevligt.
En sak har jag kommit fram till idag i alla fall, jag ska inte hoppa av spanskan, det är ett beslut jag har tagit, jag vet inte om jag kommer klara det eller inte, men jag ska göra ett tappert försök. Det innebär att jag borde inte vara inne här och sitta å skriva utan jag borde istället plugga spanska.
Tankar går runt i mitt huvud, ord finns inte alltid till att beskriva för mig, ibland vet jag inte vad jag ska tro egentligen.
Det finns bara dessa ord, inga andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar