måndag 2 januari 2012

Livet är inte alltid rättvist

Har något alls idag, mår inte riktigt bra, kan ju vara för att jag inte gjort något, vem vet. Imorgon kan jag inte bara sitta hemma hela dagen och tråka mig, något måste jag ju ändå hitta på. Jag skulle behöva plugga, men det tar jag i tu med senare mot helgen. Hoppas att vädret blir bättre så man kan åka slalom någon dag, hade som planerat att åka till kobban. Spännande och se om vädret tillåter mig det. Men något blir det i alla fall och göra.
Tycker inte om alls att sitta hemma och bara dega, vid datorn och tv:n, Har tagit en powernap under dagen och så, men så mycket mer har jag inte gjort. 
Vissa försvinner snabbare än vad man hade tänk, utan att veta.
Som man aldrig tänk kunde försvinna, försvinna förgott.
Ena dagen är ni med varandra och nästa dag är hon/han borta, borta för alltid.
Och kommer aldrig mer tillbaka, men spår hon lämnar i alla, djupare i vissa. 
Vi lever vidare i varandra, fast hon/han inte syns, så finns hon/han där.
I ditt hjärta lever hon/han lever vidare och visar dig vägen.
Ta vara på dina vänner som du har, för nästa dag kan  det vara försent. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar