fredag 27 januari 2012

tyd orden som står dig skrivna

Fredag morgon, och inom kort är det helgen som skrider fram. Två dagar som man kan vila upp sig på, ta igen lite plugg och så. Har i alla fall ingen läxa till idag, så skönt det, men måste ta mig igenom lite istället, som ex kemi, ja kemi å matte. Jag ska nu snart inom kort avsluta detta, nästan helt meningslösa inlägg.
Det är många känslor som vill ut, men få som kommer ut, det är mycket jag skulle vilja säga, men inte har förmågan till, det är många tankar, som virvlar runt i min hjärna, ooh jaa... många. Ibland gör dom mig förvirrade, jag vet som inte vad jag ska göra, ibland gör dom mig så jag ser klart på saker och ting. Saker kanske ingen annan skulle förstå, som är viktiga för mig, men inte för någon annan. Det är mycket som spökar i min hjärna just nu, vissa saker vill ut och vissa är bara tankar, som förevigt kommer att stanna där inne. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar