måndag 12 mars 2012

dåliga dagar måste också dyka upp ibland

Ja, idag har jag verkligen inte haft någon bra dag! Allt har bara blivit fel, inget har riktigt gått som de ska, ja ni vet ju att jag glömde lite saker hemma och så, men det var inte slut där, nej nej, värre skulle de bli. Hade oturen att få ett astmaanfall när vi var ute och sprang, fick knappt någon luft, men kämpade på och tog mig med nöd och näppe mig till första stationen och tillbaka blek i ansiktet och mysko andning.. Sen var det en helt annan sak hur jag mådde, nä de var i alla fall obehagligt, har fortfarande tungt att andas, men det är i alla fall bättre. Så tyvärr vart det inte att gymma...Ska försöka ta tag och göra bort lite spanska som jag måste göra till onsdag. Det ända bra med denna dag var att vi fick veta att vi har sovmorgon imorgon, för kemilektionen blir inställd, men jag ska inte ta någon sovmorgon nej nej, tro inte de ni. Jag och johannathemasterofkladdkakekrig, ska vara duktiga och ta oss till skolan i alla fall för att göra bort kemin som vi fick i läxa, så vi "krigar" oss upp i alla fall. Hon var även väldigt snäll och ställde upp idag under idrotten, sprang/gick med mig när jag fick astmaanfallet. Dålig dag för mig.



lite "gamla" bilder på mig, Soffjan och Johannathemasterofkladdkakekrig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar