onsdag 28 mars 2012

djupa andetag och andas lugnt

Paniken sprider sig inom mig, jag är stressad och får inte någon ro, har ingen matlust ont i magen, är inte den som brukar klaga i första hand, men jag vet inte riktigt vars paniken kommer ifrån, jag fattar verkligen inte alls mycket i samhällsen och på fredag är de prov, det kommer att på åt pipsvängen för kan inte nå och jag har bara imorgon på mig att träna in allt..jag gillar inte paniken som man får, skulle bara vilja fälla tårar få bort all min panik mitt stress, kunna ta det lugnt och andas normalt, ja menar det är inte normalt att somna med matte boken under kudden som jag gjorde natten till idag, de är inte bra. Helgen är förstörd, måste skriva en svenska presentation på 3-6 minuter och träna in den och kunna den riktigt bra till på tisdag, eller den måste vara klar till måndag för då ska vi lämna in ett PM, eller vad det nu kallas. Så ja, sen så ska jag ju jobba hela lördagen så då försvinner ju mina möjligheter till att kunna plugga..så kommer få sitta på fredagkväll och HELA söndagen, fast träna ska jag göra mitt i allt, för det är en av dom saker som får mig att tänka på annat. Har ju varit på ledarskola idag från före sex, och sluta nio, så har inte allt för länge sen kommit hem, tog en sväng in i duschen och nu ska jag väl sova, ska upp och träna imorgon med Johannathemasterofkladdkakekrig. Har även träffat otroligt saknade fina vänner idag, ååh de är så kul! Har även fått testat på lite Brasiliansk mat och den var riktigt god.
Ja som ni ser, förövrigt kändes det som om de gick bra på matteprovet som jag skrev idag.
Märker att jag skriver långa inlägg, ajja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar