fredag 2 mars 2012

I dina ögon lyser kärleken...

Oj, coolt sitter vid datorn som vanligt, har faktiskt pluggat, helt otroligt nog, är klar med svenskan (tror jag) Om inte Sofia har något att tillägga på måndag. Haha, nu är det bara ett X antal sidor i matten att göra, lite fysik och så, härligt!! Måste även ta och städa mitt lilla rum. Förstår ni vad fort veckan har gått, svisch! så var sprotlovet slut och vi måste fördriva hela 4,5 vecka i skolan innan påsklovet, hemskt va? Sen ja sen är vi tyd sovande framför läxböckerna fram till sommarlovet. Härligt! Annars idag har jag bara tagit det lugnt, var för blåsigt för att åka slalom, stan orkade jag inte ta mig till, men det är alltid skönt med någon hemma dag då och då. Nu ska jag ta mig ner för att hjälpa mamma med maten.
Ser ni så fint jag jobbar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar