torsdag 8 mars 2012

Jag önska du var närmare än vad du är

Veckan bara rusar iväg, nu är torsdagen snart över och det innebär att vi snart kan börja räkna in timmarna för helg. Imorse for jag och träna med Johannathemasterofkladdkakekrig, härligt! Vi körde ett hyfsat hårt pass, av någon anledning är det alltid mina ben som blir mest slut. Sen tog vi dom jobbiga stegen mot skolan, för att spendera en hel lång dag där. Har just skickat iväg svenskan till Soffjan, min enormt snygga presentation. Vad händer här näst, det blir nog att äta tror jag. Har lite smått panik bara, jag måste hitta en engelsk bok till imorgon!! Hur ska de gå till? Måste ju gå till bibblo, igen. Jag som nästan aldrig har lånat en bok fören nu på gymnasiet, undra om de är bra eller dåligt? tycker det är så otroligt jobbig, för jag har för avsikt att glömma och lämna tillbaka böckerna i tid...inge vidare de. De  jobbiga med denna uppgift är att vi har en exakt lika dan uppgift i svenskan, hela poängen  i båda fallen är att vi ska skriva den förbaskade bokreceptionen i skolan, under lektionen. Ja de är inge vidare kul de nej nej inte alls. Nu tänkte jag sluta detta inlägg, bara för att jag inte orkar skriva nå mer.
  en liten inblick i de hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar