fredag 2 mars 2012

låt mig få andas, men var kvar vid min sida

Är  ny duschad, har ätit lite godis och så. Det är otroligt varmt i mitt rum, har ändå dragit ner elementet, får verkligen hoppas på att det blir svalare så jag kan sova inatt. Åt god middag och gjorde hemmagjord beanäsås (hur det nu stavas) till, riktigt mumsigt må jag säga. Vart dock inte lika bra som första gången jag gjorde den, men inte långt i från, vart bara inte lika tjock. Börjar faktiskt bli smått trött. Funderar även på vad som är bäst att göra imorgon, matte eller städa? Båda är tråkigt/jobbigt, så jag vet inte det är svårt beslut att ta, båda måste ju göras, det ena imorgon och det andra på söndag, eller båda imorgon, eller båda på söndag. Men bör göra något av det imorgon, så jag inte har lika mycket till söndag. ÅÅh varför ska det vara så svårt, tänk vad lätt det skulle vara om man tyckte att städning var kul! Men olyckligtvis så gör man ju inte det, men måste ändå plågas med det. Hehe nu ska jag sluta babbla och ta och fixa upp några bilder som avslutning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar