fredag 9 mars 2012

lyckan kommer lyckan går

Ska ha engelska nu, inge vidare kul de, men sen slutar lilla jag. Skönt, då ska jag bara vänta in den där Elinpelin, sen ska vi ta oss någonstans och köpa lite godis, sen får jag se vad som händer. Ska få tillbaka min mobil idag också, de har bara tagit 6,5 vecka och laga den, det är ju inte alls så länge, de skulle ju bara ta 2 veckor, men dom där två veckorna vart bara lite längre. Ska ju på läger ikväll med ledarskolan, de ska bli riktigt kul!! Så kommer hem först på lördag kväll. Nu ska jag lyssna lite på läraren, en stund...



Saknar dessa personer otroligt mycket, speciellt personen ovan, hon har jag inte varit med sen i sommars, men det ska ändras på, träffade henne idag och det gjorde mig så glad! Vi ska ses och inte allt för långt borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar