torsdag 22 mars 2012

please don't go

Sitter på engelskan och inte gör något alls, fördriver tid, medan jag väntar på att lektionen ska ta slut. Hon har börjat med muntliga nationella så man kan ta det lugnt. Göra lite vad man känner för, personen bredvid mig (soffjan) hon sitter och skriver på svenskan, medan jag skriver här, tycker det känns som en väldigt bra fördelning på de hela, hon jobbar och jag tar det lugnt, go for it! Har sen spanska och då blir det att jobba sten hårt, så jag sparar mina krafter till det kan man som säga. En kanoners bra sak med denna dag är att det är PALT till lunch, hur underbart är inte det?
 Chockerade bra med palt!
Mindre bra med att jag är vrål hungrig och jag har inte lunch fören halv ett!!!! Ska nog ta mig en lite frukt så jag överlever.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar