lördag 10 mars 2012

Problem, är som allt lösa upp en knut, man löser upp knuten, man löser problemet

Är just hemkommen och ska se på finalen i melodifestivalen, har inte direkt följt det, har typ sett kanske ett eller två avsnitt, så det blir spännande att se vilka som är till final, eftersom jag bara vet några få.
Tänkte berätta lite om vad jag gjort på lägret, eller jah. Har träffat många fina personer och lärt känna lite fler. Har skrattat och lett, det är så enormt kul på dessa läger tycker jag, mysigt och roligt, tiden går så fort. Har lekt en massa lekar också, de aldrig fel det, dock ångra jag verkligen valet av kamera som jag tog med, fattar inte riktigt varför jag inte tog med systemkameran, men jag orkade inte ha två väskor, nu får jag stå mitt kast och det vart inte alls så bra bilder, men men. De var två stycken från Brasilien där också, dom ska vara  här i luleå i 5 veckor fram över. Så har behövt använda lite av den lilla engelskan jag kan. Har fått lyssnat lite på när dom berättat lite om brasilen om deras kultur och så, sen har vi även fått smaka på någon sorts Brasiliansk frukt, det smaka lite som rabarber, eller något åt de hållet, de var faktiskt gått, sen fick vi smaka Thé från Brasilien också.
Ja, sen har vi ätit god middag på kyrkbynskrog tror jag det hette, det ligger i alla fall i kyrkbyn. Men nu ska jag bjuda på lite bilder, kommer även mer imorgon.

 Detta var den Brasilianska frukten, den kanske inte ser så god ut, men den var faktiskt de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar