söndag 4 mars 2012

räkningen genom allt och inget

  • matte 
  • städa 
  • ätit glass 
  • tagit det lugnt 
  • ställt klockan 
  • duschat 
  • bloggat
  • läsa svenska boken 
Så nu märker att jag ändå gjort det mesta, utom boken, som jag snart ska ta mg tid med och läsa några sidor. Har faktiskt varit en riktigt bra dag ändå, bra avslutning. Ska väl ta och borsta tänderna nu och ta mig mot sängen för att läsa innan jag blir alldeles för trött, fast trots de har vi ju ändå sovmorgon och det klagar jag inte alls på. Sovmorgon = ingen kemi på morgonen!!!! Yee! På tal om kemi, så gick jag sådär spontant in på edwise för att ladda ner något till svenskan, då såg jag det, proven i kemin var rättade och betyg satta, så jag gick genast in dit och kolla och vart riktigt glad när jag såg vad jag fick för betyg! Hade inte alls förväntat mig det, så de gjorde nog delar av dagen min. 
    bye bye! 

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar