fredag 30 mars 2012

Titta vad du finner

FREDAG, underbart, härligt, ska börja helegen nu med att plugga och försöka skriva hela svenskan idag och sen bara träna på söndag och måndag, får allt se hur de går...Imorgon ska jag ju jobba så då blir det inte så mycket plugg. Men söndag då smäller de. Måste säga att tiden har gått väldigt fort trots allt, jag menar det är ju bara fyra skoldagar innan påsklovet kvar hur härligt är inte det?? Och man kan nästan säga att det är påsklov efter onsdagen, för torsdagen kan man ta det lugnt på. Samhällsprovet ska jag inte ens tala om hur det gick så jag tycker vi går vidare. Fick tillbaka matteprovet som jag gjorde i onsdags och fick ett C på det, är jätte nöjd trots allt. Funderar på om jag ska ta mig ut och springa, men tror inte de, tror att jag ska ta och vila upp mig till på söndag, se om förkylningen hunnit bli bättre, för då ska jag ju faktiskt ut med johannathemasterofkladdkakekrig och springa en runda. Nu ska jag återgå till och försöka komma på hur jag ska börja min svenska uppgift.
Old picture

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar