torsdag 22 mars 2012

Varför glömma när man kan minnas

Sovmorgon inte check, hehe vart vekt av mamma klockan 6 för att hon ville att jag skulle kolla på de syrran hade målat på väggen på toan, vart riktigt coolt faktiskt! Ni kan få se när allt är klart! Nu ska jag, äh, har faktiskt  ingen aning om vad jag ska och inte ska, kanske tar och gör bort lite tråkiga saker, eller? ska nog sätta mig ner och klura ut vilket ämne jag vill skriva och redovisa om till muntliga nationella i svenska. Tror om jag då inte minns fel att vi skulle börja med muntliga i engelska idag? Fick inte fara och träna på morgonen heller, mamma ville att jag skulle vila, men får träna imorgon istället, hade knappt någon röst när jag vakna, hade en aning slem i halsen, men nu är det nästan borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar