fredag 23 mars 2012

varför inte bara stanna kvar?

Godkväll!
Fredagen lider mot sitt slut och helgen är kommen, den helgen jag har gruvat mig för, i helg blir det att jobba i kapp kemin, plugga inför matte provet, fixa klart det sista i svenskan och ev plugga inför samhällsprovet...blä! Man kan sammanfatta det som att det blir en riktigt plugg helg för min del, kanske far ut och springer någon dag vet inte riktigt, de får jag allt ta och se hur de blir med den saken. Efter skolan tog jag bussen mot mormor och morfar där jag lämna tillbaka tröjan som jag lånat till min moster, fika lite, sen vart vi även bjudna på middag, så stannade då där och hjälpte till med maten och så, riktigt trevligt och riktigt gott!! Nu lutar det mot att jag ska ta och sova.
 premiär grillning för min del!
Bar detta idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar