torsdag 15 mars 2012

A wonderful day

Tjenixen!
Har haft en toppen toppen dag i backen med trevliga personer runt om. Jag trodde ju att det skulle vara extremo mycket folk, men inte var det de, nej nej, det var inte alls mycket folk, behövde knappt stå något i kö, härligt! Har ont i benen efter att ha åkt så mycket. Vid lunch tid får vi några stycken (jag, Soffjan, Hanna L, Isak, David, Tommy och Johan) till Isak för att äta lunchen våran, dit tog vi oss med hjälp av skoter, tre satt vi på en och längst bak var riktigt jobbigt att sitta vissa bitar, men det var grymt kul! Har inte åkt skoter på två år! Sen återvände vi till backen igen. Och fortsatte åka, vi skratta och hade det kul, tiden sprang i väg. Sen kom Soffjans mamma och hämta upp oss. Ångra absolut inte alls att jag valde slalom! För har verkligen haft en fantastiskt bra dag! Ååh nu längtar jag till jag ska vara till kåbdalis under påsklovet! Hoppas jag får uppleva fler friluvsdagar under min tid på gymnasiet!! ÄLSKAR LIVET I SLALOMBACKEN!

Var hemmagjord choklad á la Elina

Två azum coola brudar!! En på bräda och en på skidor

Detta mobil fodral har min moster (Malin) gjort! Taack! 
Nu ropar mamma att det är mat, sen ska jag styra stegen mot duschen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar