söndag 1 april 2012

Att finna ord som beskriver

Varför ska det ibland vara så svårt till att komma igång med att skriva/plugga är nu nästan klar har skrivit all text, men är inte riktigt klar men powerpointen, men det blir jag imorgon, har skrivit pm, så de ska jag lämna in imorgon. Har visserligen tagit en paus för att fara ut och springa med bruden Johannathemasterofkladdkakekrig, vi sprang 4 km + att jag cykla dit och tillbaka och de vart totalt 9 km inte illa de, så förutom att ha sprungit 4 km så har jag cyklat 9 km bra bra. Sen har jag även duschat och städat som har tagit lite tid, men resten av min tid vet jag inte riktigt vad jag har gjort. Det ordnar nog sig, gäller bara att jag hinner träna in det imorgon också så jag kan det. Men det blir morgondagens bekymmer för nu ska jag sova för att överhuvudtaget orka stiga upp imorgon. 
 så enormt söta påskgodispapper. 
Jag saknar dig, du är allt för mig.
Du lever i mitt hjärta, som ingen annan.
Min själ är brusten utan dig, du får inte lämna mig.
Då är jag bara halv.
Ditt leende är så vackert.
Dina ögon glittrar i solen, mitt hjärta bultar.
Helt plötsligt du står där, mitt framför mina ögon, din blick är fäst på mig,
Mina kinder är röda, du kom tillbaka, som en äkta vän. Det är dig jag vill ha,
Ingen annan bara dig, du tog min hand och vi vandra in i drömmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar