tisdag 10 april 2012

better to go

Är hemkommen från stan, där jag, Idaan och Adde fynda lite presenter till Hannorna, nyss har Malin varit här och hjälpt mig att få igång moppen, så nu är de bara och tuta å köra, wiee! Ska bege mig ut på en moppe tur och trotsa det "vackra" vädret som visar sig på himlen. Men nu ska jag bege mig ut, hörs sen.
Undra om jag ska plugga ikväll? Hmm, de hade ju varit skönt att få bort de, men jag vet inte, måste nog i alla fall ladda ner något dokument, till idrottsprovet som är om mindre än en vecka...ops. Sen göra lite förbaskad kemi. Lämnade förresten in min mobil idag och då var det en snäll tant som gav sin kö lapp till mig, så istället för att ha 20 så fick jag 14 och slapp stå där i timmar och vänta.
kör på en enkel uppsättning idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar