måndag 9 april 2012

Bilder fyller ut mina ord

Min lilla kusin Linnea, som beslagtagit madrassen.. Foto: Malin
 Funkar också att åka på sidan om madrassen, så länge man håller sig kvar. Foto:Malin
 Redo att åka! Håller i mig. Foto: Malin
 Jag som försöker fota mitt påskägg, man kan till och med se att det står mitt namn.. Foto: Malin
 Pappsen, som kör den lilla skoten Foto: Malin
 Ja, så där kan de gå, när man trillar av.. Foto: Malin
 Försöker hålla mig kvar.. Foto: Malin
 ...men lyckades ej. Foto: Malin

Så här kan det också gå till, wipps så är man inte kvar mer. Foto: Malin

Jag och sötnosen Linnea som verkar tycka det är kul att åka madrass. Foto: Malin

 Super goda hemmagjorda hamburgare! Foto: Alexander (tror jag)
 Njuter av solen, utom Systeryster, som ser mer ut som att hon inte vill ha solen på sig.. Foto: Alexander
Kusin Alexander och min morbror som tog en tupplur på skotern. Foto: Malin
Där fick ni mer bilder, som är fotade där borta till största delen av min moster Malin.
Tänkte att dom fick tala lite, nu ska jag sova, så godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar