torsdag 5 april 2012

drömmande bort

Är i min lilla egna värld just nu, snart somnar jag så de blir inte nå långt de här. Det är så grymt skönt att det är PÅSKLOV!! Ska ta och vila upp mig ordentligt, så jag orkar det sista inför sommar lovet (slutspörten) Började i alla fall mitt lov med att ta en fika på stan med Johannathemasterofkladdkakekrig. Innan de på vårat hål vi hade just efter lunch så tog jag mig in till stan med Adde då det slutade med att vi tog en glass på blågåsen som var en lite tjuv start för att fira att vi hade lov! Haha känns som om jag ätit mycket onyttigt nu idag, men de gör inget alls de. Var ju även och träna med personerna ovan, härligt härligt! Tror faktiskt att jag kommer få ett riktigt härligt lov. Sofia kom förbi mig efter träningen och låna en engelsk bok, som vi måste läsa innan hon imorgon beger sig mot Älvsbyn. Hade även mina kusiner och farmor och farfar här på besök, då de bjöds på tre rätters middag.
Nu ska jag sova, men vi hörs!

natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar