fredag 13 april 2012

försvinner in i en värld bortom den verkliga världen

Hallojsan!!
Hade världens tajming, i morse och han precis med bussen in till stan, på bussen mötte jag upp Johannathemasterofkladdkakekrig, då vi skulle in mot stan, där kika vi runt på jackor till henne, samt att jag hittade ett linne som jag köpte. Sen for vi till Johannathemasterofkladdkakekrig och åt god lunch, sen vidare till mig och ut i fin vädret för att fota, super duper nice. Så istället för att babbla på här, tänkte jag visa lite bilder, dock inte redigerade eller nå sånt, för det har inte jag hunnit med, de kanske jag hinner imorgon eller något, vem vet. Har i alla fall hunnit plugga en liten stund nu på kvällen, blir en tidig kväll också.
























inte så jätte bra, men ska fixa till dom sen, men inte ikväll, kanske imorgon, tror nästan det, så då kommer mer bilder, eller samma, fast redigerade, ska du granska lite mer. Foto: Jag och Johannathemasterofkladdkakekrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar