onsdag 25 april 2012

I sömnens ord drömmer jag mig bort

Är trött, så tänka faktiskt sova nu, har haft en underbar kväll på ledarskolan! Och det var även sista gången för denna termin, samt nu är jag även klar, fast jag kommer nog fortsätta gå, fast kanske inte lika ofta då såklart. Men det känns bra, har lärt känna så otroligt många fina personer där må jag säga.
Nu har jag duschat och krupit ner i sängen, sköönt, ska vila ut mig ordentligt och kriga mig upp imorgon! FÖR JAG ÄR INTE SJUK BARA SÅ NI VET! SKA till skolan imorgon och skriva nationella prov i svenska, uppsatsen eftersom jag är en riktig krigare som måste jag iväg, låter helt fel men jag vill INTE vara hemma, speciellt inte missa nationella, så därför inte talar jag mig själv att jag ÄR FRISK och inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar