söndag 15 april 2012

I wont to say something to you

Sitter i mitt rum, med kemiboken upp i ansiktet..Har i stort sett hela dagen pluggat till idrottsprovet och gjort kemi, nu är jag nästan klar med. Igår hade jag inte alls tid för att blogga, på förmiddagen plugga jag och på eftermiddagen gjorde jag mig i ordning samt slog in presenter till Hannapannorna som jag sedan for på 80-tals kalas/fest till, där dom flesta från klassen också var, det var jätte trevligt och roligt där! Ja såhär går dig i alla fall när jag skjuter upp läxorna till ja dom två sista dagarna på lovet, inge vidare de. Nu ska jag fortsätta och om några timmar är lovet slut och jag återvänder till verkligheten...Som tur är det inte alls många veckor kvar, fast det är inte nå speciellt roliga veckor kvar heller. Nationella nationella nationella nationella nationella slutprov nationella osv, ja ungefär så kommer det se ut. Ska i alla fall försöka bättra på min uppdatering nu när rutinerna kommer tillbaka. Jag ser verkligen fram att börja allt igen med ett idrottsprov..nja inte direkt men det får funka, nu försvinner jag in i världen av plugg igen så vi hörs!

Soffjan och Johannathemasterofkaddakekrig kikar också fram
Ja, jag hade aldrig kunnat vika så coola fåglar
Oj OJ jag och Soffjan
Undra vad Molly tänker på där? hmm.. David i bakgrunder ser då glad ut i väntan på mat (tacos som det bjöds på)
Isak och Tommy
 4 80-tals brudar

 1 helt år..den där tårtan var också väldigt god

 födelsedagsbarnen
3 coola brudar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar