onsdag 18 april 2012

Jag låter mig få min egen uppfattning om saker och ting, innan jag bestämmer vad jag ska tycka och tänka

Tankar och funderingar virvlar omkring, ord räcker inte ens till. Jag är osäker och säker, på samma gång. Efter skolans slut och ett tag efter det begav jag och Soffjan oss till stan, där vi gick runt och kika lite smått och så, Soffjan hade otur men samtidigt tur, haha hur nu de går ihop, men ja de kläder hon ville ha fanns inte i hennes storlek, men hon hade tur att hitta fondationen som hon sökte på sista smink affären vi var på, för på dom andra var det slut. Från stan kom även jag hem med en fondation samt en T-skirt. Ska kika runt på lite bloggar nu sen se lite film och somna in till de.
Foto: Johannathemasterofkladdkakekrig

Jag klättrar uppåt
Jag ser upp, inte ner.
 Jag ser det positiva och glömmer det negativa.
Jag känner mig fri och ser mig omkring. 
Jag inser då att det är något jag saknar.
 Dig, just bara dig.
 Tillsammans vi klättrande uppåt. 
Tar oss upp för dom ostadiga grenarna tillsammans.
Allt är perfekt nu. 
Leendet är större än någonsin,
För jag är med dig och ingen annan.
Klättrande upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar