torsdag 19 april 2012

the way I like you

Stilla lugnt och försiktig tar jag de, är trött, men ska tvinga mig vara vaken ett litet tag till i alla fall (försöka) jag menar annars om jag går och lägger mig för tidig så vaknar jag ännu tidigare och imorgon har vi sovmorgon och den vill jag försöka utnyttja. De är Ju fredag imorgon!! Jippiiie! Skönt, då har en hel vecka gått av skolan och då är de bara 7 veckor kvar till skolklockan ringer ut för sista gången i 1:an, dock inte allra sista gången. Men men har i alla fall varit duktig och tränat i morse med Johannathemasterofkladdkakekrig och det var riktigt skönt, det enda jag vill nu är att min HÖFT ska bli HEEL så jag kan börja springa igen, det är ju bara kanske 5  veckor kvar tills stadsmaran som jag för första gången ska springa, inte illa de, hoppas på att höften är hel och att knäna håller runt hela milen.
varm choklad med skummad mjölk, special, ibland är det tur att det finns laktos fri mjölk hemma som jag kan dricka, inte för mycket men i som en lagom mängd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar