måndag 21 maj 2012

Beautiful day

Har haft en härlig dag, dagen började med kemi, åter följd av svenska, där vi fick veta lite betyg och så, vad vi fick på nationella osv, vart chockad över mitt betyg som jag fick på läsförståelsen, där det vart ett B, jag hade inte alls förväntat mig mer än ett E eller F så jag tyckte det var jättebra, vart nöjd över det, har även fått veta att hon tyckte min och Hannas redovisning var jätte bra och att vi munnar får ett B om hon fick bestämma ett A, men nu måste hon ku höra vad våran sanhällslärare också tycker..men det är fortfarande jätte bra. Efter skolan son slutade klockan 11 tog jag och Sofia oss in till centrum för att gå runt på stan, äta lunch och ha det allmänt roligt. Det var en mycket trevlig tur på stan med bästaste Sofia, vi avslutade allt med en mjukglass som vi/jag åt ute vid norra hamn i det fin fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar